A Pro Evolution Soccer 5 Átadása-Tippek # 16


Sprint a labda felszabadításával.


2XL1 vagy 2x jobb analóg (a futásteljesítmény irányának megfelelően)

A következő csel, nem működik a Sprinttel.

(futás egy sprint szükségszerűen tart minden irányban) push ~ 2xL1

Sprint a labda felszabadításával.

(szükségszerűen működik, bármilyen irányba tartva) ~ 2xL1

Sprint a labda felszabadításával.

2xL1 ~ (a harmadik csel végrehajtása során nyomja meg a megfelelő irányba) ~ (a negyedik csel végrehajtása során nyomja meg az előzővel ellentétes irányba) ~ (az első irány megnyomva)...

Látványos csel.

3xR2 vagy 3xL1

Ronaldinho, Ibrahimovic, Ronaldo, Cristiano Ronaldo.

kapus
Egy labdával a kezében:

X

Átadás a legközelebbi játékosnak.

Ról ről

Nagy hatótávolságú támadás előre.

[]

Ugyanaz, mint fent.

R1

Elengedte a labdát a kezéből.

Labda nélkül

/

A kapus kilépése a büntetőterületről a labda felé, jó időtúllépésre van szükség.

/ + L1

A kurzor megváltoztatása a kapus vezérléséhez csak akkor működik, ha a GK kurzor engedélyezve van a lejátszó beállításaiban.

Kiüti a cél a területen:

X

Átadás a legközelebbi játékosnak.

Ról ről

Hosszú rúgás előre.

A menedzsment árnyalatai

Az alábbiakban bemutatott feltevések mindegyikének nem feltétlenül kell teljesülnie a cselekvés pillanatában. Nincsenek teljesen meghatározott tereptárgyak, csak valószínűek. A függőség az eredménye:

attribútumok - nincsenek játékosok attribútumok nélkül, csak olyan játékosok vannak, akiknek nincs magas értéke,
a játékos formája olyan magas formájú játékos, aki képes megnyerni a mérkőzést, szükséges (!) ezen a játékoson játszani, különösen, ha gyors (tempó), ő is jó csöpögő (csöpögési sebesség),

A mérkőzés jelenlegi eredménye-ellenőrizték. Az attribútumok jelenleg növekednek a győztes csapat játékosának; a vesztes játékosok tulajdonságai csökkennek. Ezért olyan nehéz " visszatérni a játékba."Az attribútumértékek (kizárólag) a játékrészek végén is növekednek - csak akkor, ha a csapat veszít. FIGYELEM: Ha a mentalitás attribútum magas (90 felett), akkor csak másképp történhet.

A játékosok négy alapvető mozgása van: passz, fogás, dobás, labda. Az alapvonal minden elemének elsajátítása nem garantálja a magas győzelmeket-csak a labdával való játékban segít. Minden más a játékos kompetenciájában rejlik, különösen a "csapatmunka" attribútum és a tudás önmagáról és az ellenfél kialakulásáról.

Megy át

Válthatunk mind a nyolc elérhető rendeltetési helyre. Természetesen nem mindenki lesz olyan pontos, mivel az attribútumok ezt jelzik. Van egy elv, hogy öt irány a legpontosabb. A többi a magas áthaladási tulajdonságtól függ. Az első labda átadása (mind futás, mind sprintelés közben) általában kevésbé pontos, az attribútum értékének körülbelül 1/4-e. Ne felejtsük el a hosszú átjárót - nagyon könnyű elfogni, de rendkívül hatékony. La promotion Pari Sans Risque de 1xBet est un bonus qui consiste au remboursement de paris sportifs. Cette promotion est disponible pour les utilisateurs enregistrés ayant un compte actif sur le site de paris sportifs et le casino de 1xBet.Chaque pari effectué permet au client de gagner des points bonus du Code promo pour 1xBet qui peuvent être échangés contre des paris gratuits et d’autres offres spéciales dans la boutique PROMO CODE.Afin de bénéficier du bonus de bienvenue de 1xBet, le client doit tout d’abord disposer d’un compte utilisateur valide.

ÚKP 2019/4. (LEGFRISSEBB LAPSZÁMUNK OLVASÁSÁHOZ KATTINTSON A KÉPRE!)

 

UKP 2019 12 hatter

 

df3212cb5b8affb52541acca872b8fca